Webáruházunkban cookie-kat (sütiket) használunk a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásáért. További információk.
Termékek Menü

Vásárlási feltételek

A webáruházunkban található termékek ára tartalmazza az általános forgalmi adót (könyvek esetén 5%, egyéb termékek esetén 27% ÁFA).

Tisztelt vásárlóink felé a rendelések visszaigazolása, az esetlegesen felmerülő kérdések feltevése, a feladott csomagokról küldött információk, és általában a kapcsolattartás alapvetően email útján történik, ezért kérjük, rendelésük leadásakor illetve webáruházunkba való regisztrációjuk alkalmával olyan, létező email címet adjanak meg, melyet rendszeresen olvasnak is. Hibásan megadott email cím esetén (elírt, vagy nem létező címet kapunk) rendelésüket vagy nem tudjuk feldolgozni, vagy feldolgozzuk, de az összes email értesítésünk a hibás emailcímre megy ki, melyet Ön nem fog tudni elolvasni. Az ebből eredő károkért (késve megérkező csomag, esetleges oda-vissza szállítási költség, stb.) a rendelést leadó személy felelős!

FONTOS! Sajnos bizonyos levelező rendszerek időnként a SPAM vagy Promóciók mappába teszik a tőlünk érkező leveleket. Ezért rendelése leadása után nézze meg levelezőrendszere SPAM (levélszemét), és ha van, PROMÓCIÓK (reklámok) mappáját, hogy az esetlegesen oda kerülő, tőlünk származó ("info@kartyabolt.hu" email címről érkező) leveleket biztosan megkapja!

Ha ön rendelése leadás után röviddel nem kapja meg a webáruház által automatikusan küldött "nnnn. számú Rendelés visszaigazolása" tárgyú email visszaigazolást, akkor kezdjen gyanakodni, hogy vagy a beírt emailcímmel van valami gond és rendelését nem is kaptuk meg, vagy levelezőrendszere valamiért SPAM-ként érzékeli az "info@kartyabolt.hu" emailcímünkről érkező leveleket. Kérjük, ilyen esetben először nézze meg SPAM könyvtárát, hátha ott megtalálja a visszaigazolást. Ha levelező programja tanítható SPAM-szűrővel rendelkezik, adja hozzá megbízható emailcímként fenti emailcímünket, hogy a továbbiakban megkapja minden kiküldött emailünket. Ha automatikus rendelés-visszaigazoló emailünket SPAM-ként sem kapta meg, kérjük, hogy haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot a rendelés állapotának tisztázása ügyében, egy "info@kartyabolt.hu" emailcímünkre írt emaillel.

A teljesített rendelésekhez a Billingo számlázórendszerrel készített elektronikus számlát állítunk ki, a csomagfeladás napjának végén, vagy a következő napokban. Az elkészült számláról a "hello@billingo.hu" emailcímről érkező értesítést kap, mely értesítő email megnyitása után tudja a számlát megtekinteni, illetve letölteni.

A gyártók/kiadók fenntartják maguknak a jogot, hogy termékeik jellemzőit előzetes értesítés nélkül bármikor megváltoztassák. Ezért az egyes termékek leírásában (vagy termékképeiben) szereplő adatokért felelősséget nem tudunk vállalni, emiatt megvásárolt terméket nem tudunk visszavenni vagy becserélni másik termékre. Webáruházunkban a legnagyobb igyekezetünk ellenére előfordul, hogy egy termék raktárkészletét valamilyen okból hibásan jelzi ki. Az esetleges ilyen hibák miatt előre is elnézésüket kérjük, de az emiatt részben vagy egészben teljesíthetetlen rendeléseket a megrendelő kérésére töröljük, és az elutalt összeget visszautaljuk, egyéb kárpótlást nem tudunk ajánlani.

Webáruházunkban csak 18-ik életévét betöltött személy adhat le megrendelést. Ha Ön ezt a korhatárt még nem érte el, kérjük, hogy szülője vagy gondviselője együttműködését kérje, aki a rendelésért felelősséget tud vállalni.

A feladott csomagok nyomon követéséről:
Igen fontos, hogy az általunk a feladási értesítőben küldött csomagkövető link birtokában tisztelt megrendelőink is aktívan kövessék a csomag helyzetének alakulását, szükség esetén a futár céggel való kapcsolatfelvétellel. Ezáltal elkerülhető, hogy egy esetleges sikertelen kézbesítés, vagy lejáró csomag státusz miatt meghiúsuljon a rendelés átvétele. Az átvételkor kérjük, ellenőrizze a csomag külső sértetlenségét, és probléma esetén jelezze azt a futárnak, hogy a megfelelő módon rögzítésre kerüljön a sérülés ténye. Ennek elmaradása esetén utólagos reklamációt sajnos nem áll módunkban elfogadni.

Mivel sajnos időnként visszaérkeznek kiküldött, de át nem vett csomagok, fenntartjuk magunknak a jogot, hogy az általunk ilyen szempontból kockázatosnak minősített megrendeléseket csak előre utalás esetén fogadjuk el. Így teszünk például minden olyan rendelés esetén, ahol a megrendelő neve és a hozzá megadott email cím nyilvánvalóan nem passzolhat (pl. női névhez férfi email cím lett megadva).

Az "előre utalás"-os fizetési mód alatt két pénzintézet közötti banki átutalást értünk. Mivel bankunk sajnos igen magas készpénzkezelési díjat számít fel, egy BBRT bankfiókban közvetlenül a bank pénztárában számlánkra történő KP befizetést csak úgy tudunk elfogadni, ha a rendelési összeghez +500 Ft-ot hozzátesznek, és az így megemelt összeget fizetik be. Az előre utalással rendelt és raktáron levő termékeket 5 munkanapig áll módunkban foglalásban tartani. Ha ezen időn belül nem érkezik meg az utalás, a rendelést visszamondottnak tekintjük, és töröljük.

A webáruházban történő vásárlás lezárásával (a megrendelés leadásával) a megrendelő a Ptk. 211. §-a alapján kötelező érvényű ajánlatot tesz a megrendelt termék(ek) megvételére, amely szerint a megrendelő és a webáruház üzemeltetője között távollevők közötti szerződés jön létre. A szerződés nyelve magyar, írásban kötöttnek minősül, iktatásra nem kerül, de a későbbiekben visszakereshető. A szerződés magatartási kódexre nem utal. A megrendelő e szerződés alapján — az eladó szerződésszerű teljesítése esetén — köteles a megrendelt termékeket/szolgáltatást a feltüntetett vételáron megvenni és átvenni. A megrendelő hibájából át nem vett és így az eladóhoz a futárcég által visszajuttatott csomagok szállítási díjára a webáruház üzemeltetője igényt tarthat, mely esetben a megrendelő köteles azt kiegyenlíteni. Ezt a kötelezettségét a megrendelés leadásával vállalja.

Ha Ön a rendelés leadása után, de még annak általunk történő becsomagolása és feladása előtt törölni szeretné rendelését, kérjük, minél hamarabb írjon ez ügyben emailt info@kartyabolt.hu email címünkre, és mi intézzük annak törlését. (A webáruházban nincs mód egy leadott rendelés megrendelő általi törlésére.)

Tisztelt vásárlóinkat a rendelt termékek átvétele után természetesen megilleti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság által szabályozott, 14 napos elállási jog, de visszaküldendő termékeket csak bontatlan, eredeti csomagolásban, és előzetes egyeztetést követően tudunk ilyen célból elfogadni. A termék(ek) visszaküldésének költsége a megrendelőt terheli.

Amennyiben bármilyen kérdése lenne, kérjük, keressen minket a Kapcsolat oldalunkon keresztül, vagy a Magunkról oldal alján található elérhetőségek valamelyikén.

 

Köszönjük együttműködését!

Kártyabolt.hu - Software Station