Webáruházunkban cookie-kat (sütiket) használunk a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásáért. További információk.
Termékek Menü

SAP Service and Support, 2/E

Ár:
9 990 Ft
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Cikkszám: 9781592290420
Elérhetőség: 1 db raktáron

ISBN: 9781592290420
Kiadó: SAP Press
Szerző(k): Gerald Oswald
Kiadás dátuma: 01/2006
Kötés: Hard cover
Oldalszám: 285

Könyv állapota: Cellofán borítású, új

Legolcsóbb szállítási díj,
ha csak ezt a terméket rendeli:
990 Ft
Lehetséges legkorábbi feladás
(kivéve, ha az ár alatti sorban
"Várható érkezés" szerepel!):
2020. december 04.
Menny.:db

ingyenes szállítás

Ingyenes kiszállítás minden előre fizetett 25.000 Forint feletti összértékű rendelésre!

Leírás és Paraméterek

This completely revised, all-new edition gives readers a comprehensive picture of the SAP service and support portfolio and shows you how to leverage it to optimize the long term TCO and ROI of your SAP solutions, while avoiding unnecessary technical risks. Learn about the three cornerstones of the portfolio, SAP Solution Management Optimization, SAP Safeguarding and SAP Empowering, together with all of their related services. Then, discover essential new aspects of the SAP community and get expert help to set up your own Customer Competence Center. You'll benefit right away from complete chapters dedicated to the improved Premium Support offering, SAP MaxAttention, as well as full details on the new maintenance strategy.

All explanations and descriptions are bolstered by an extensive chapter on practical application, which clearly illustrates how best to apply SAP Solution Manager and the individual services to your advantage. A detailed forecast on SAP IT Service and Application Management, SAP's extension of the ITIL methodology, also helps you plan ahead for future enhancements to SAP customer relations.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!