Webáruházunkban cookie-kat (sütiket) használunk a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásáért. További információk.
Termékek Menü

How to Deal with Difficult Customers: 10 Simple Strategies for Selling to the Stubborn, Obnoxious, and Belligerent

Ár:
5 990 Ft
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Cikkszám: 9780470045473
Elérhetőség: 1 db raktáron

ISBN: 9780470045473
Kiadó: John Wiley and Sons
Szerző(k): Dave Anderson
Kiadás dátuma: 12/08/06
Kötés: Cloth
Oldalszám: 192

Könyv állapota: A raktáron levő könyv használt! Állapota: Újszerű. Az eredeti külső borítólap hiányzik, a címoldal jobb alsó sarka meggyűrődött, amúgy a könyv tökéletes állapotban van.

Legolcsóbb szállítási díj,
ha csak ezt a terméket rendeli:
990 Ft
Lehetséges legkorábbi feladás
(kivéve, ha az ár alatti sorban
"Várható érkezés" szerepel!):
2020. december 07.
Menny.:db

ingyenes szállítás

Ingyenes kiszállítás minden előre fizetett 25.000 Forint feletti összértékű rendelésre!

Leírás és Paraméterek

Praise for How to Deal with Difficult Customers "The application of the ten key strategies in this book will help every sales professional learn how to deal with the truly difficult and how to avoid creating unnecessary difficulties. It's written with the same wit, humor, and inspiration that have made Anderson's prior books so effective." --Margaret Callihan, President, Chairman, and CEO, SunTrust Bank, Florida "Anderson knocks another one out of the park with How to Deal with Difficult Customers! The problem is real; Anderson's solutions make sense and, as always, he makes you laugh in the process." --Mike Roscoe, Editor in Chief, Dealer Magazine "I could not put this book down. It's a salesperson's bible, offering clear and concise how-to advice. If you're in the selling profession and want to sell more, you should read this book ...twice." --Warren Lada, Senior Vice President, Saga Communications "An individual executing the ideas within this book will change their own life and their organization. No one has the gift like Anderson to articulate the importance character plays in maximizing potential."
--Mike Tomberlin, CEO, The Tomberlin Group "Throw out all your other sales manuals. Anderson's new book will change the way you look at customers, the way your salespeople look at themselves, and, quite frankly, the way you look at the sales process." --Dan Janal, President, PRleads.com "What are you waiting for? We all have difficult customers. If you're tired of leaving money on the table because you can't handle them, read this book. If your good customers are turning into difficult customers, read this book. If you want to deliver results year-in and year-out, read, re-read, and apply the lessons of this book." --Randy Pennington, author, Results Rule!

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!